El Bagatell

Us oferim refugi a la vall del Bac, a l’Alta Garrotxa: El Bagatell, és una petita masoveria habitada, amb magnifiques vistes, excursions, descans, observació del cel net, trobades d’amics i familiars…

La vall del Bac és una de les portes d’entrada a l’Alta Garrotxa, és municipi de la vall de Bianya i les dues valls són paral·leles. A la vall del Bac s’hi pot accedir des de Castellfollit de La Roca o des de Sant Pau de Seguries. També hi ha pistes secundàries i alternatives com per Cap Sec o Cap Sacosta i via Romana, entre altres.

Estem situats al mig de la vall el que permet les excursions al Puig d’Ou i al Talló, al Mont Major i al Mon Petit, a l’ermita Romànica de Sant Andreu de Porreres o Sant Miquel de la Torre… hi ha rutes curtes i no tant curtes, l’Alta Garrotxa es gran i alta.

Disposem d’algunes espais polivalents, consulteu-nos.

També, banys d’aigua i banys de bosc.

El Refugi no té preu (aportació voluntària)

Us recomanem:

• Portar sac de dormir o roba de llit i, en cas de que sigui necessari, demaneu roba a la casa.
  • Si heu de venir amb animals de companyia, informeu-nos abans.
    -I assegureu-vos de que en els espais compartits no molestin

Per a més informació contacta amb nosaltres.

23 respostes a “El Bagatell

1. Han sido tres días inolvidables de septiembre en este bello lugar, donde he podido deslumbrarme en cada momento de una naturaleza viva y salvaje, he ido sola y me he sentido acompañada y cuidada! En el refugio he encontrado paz y calidez. He recibido un trato excelente de sus dueños, y me deleitado con sus comidas, con sabores únicos de montaña! Muchas gracias Teresa y Josep María!. Un lugar que sin duda volveré a visitar.

Liked by 1 person

2. Paratge idíl·lic, vistes espectaculars….un refugi encantador !!!
    Tresa i Pep, moltes gràcies per tot, ens hem sentit molt acollits, sens dubte un lloc per tornar.
    Tony i Jaume

Liked by 1 person

3. Aquest cap de setmana l’hem passat al refugi amb la família, hi hem estat molt a gust.
    El bon temps ens acompanyava i vam poder fer una bona caminada pels voltants, tornar el refugi i trobar-se un àpat bonissim i generós va arrodonir el dia.
    Ens hi hem sentit molt confortables i la Teresa i en Josep Maria en són els culpables.
    Moltes gràcies per tot, ens agradarà repetir i tornar de nou a la vostre casa, el nostre refugi.

Els Caminar

4. El roure, altíssim, del seu abric despullat,
    sentinella dels gossos enjogassats,
    de la gent que jeu dormisquejada
    i dels ases amb el paisatge emboscats.
    Sorpresos per la pau que regna la vall,
    de cop acaronats per l’arc d’un violí
    es revolten unes notes, uns acords,
    a qui no li plau?, fins i tot al gall ardit.
    Sembla que el dia sigui més llarg,
    tothom agraeix el foc a la llar,
    el fred fa que els hostes s’hi trobin de grat
    quan les belles notes pugen pel Bac.
    Ja tot és fosc arriba la nit,
    la gebrada cobreix la matinada,
    llevats de taula d’un bon esmorzar,
    marxem trobant a enyor la tornada.

El Bagatell (febrer, 2019)
    Jaume.

Liked by 1 person

1. Gràcies Poeta, Quina sort q tens, quanta inspiració, quanta generositat, i belles paraules per sentir-nos més i millor ! Fins aviat !

Obtén l’Outlook per a l’Android

________________________________

M'agrada

5. Des de Walkaholic, recomanem amb molts bons records el Refugi el Bagatell. Hi vam passar un cap de setmana fent rutes de senderisme pels voltants i amb molt bona companyia. Tenim ben clar que tornarem ben prompte!

Gràcies per tot!

Liked by 1 person

6. Vam estar just aquest cap de setmana amb la idea de descansar i desconnectar i ho vam aconseguir. Vam gaudir de la natura passejant pel bosc i fins i tot ens va acompanyar la pluja sempre benvinguda. Moltes gràcies Tresa i Josep per totes les atencions.
    Fins aviat,
    Sertton

M'agrada

7. El territori, la vall i el Bagatell una fantasia i la companyia de la Teresa i en Josep-Maria, els que fan que tot sigui realitat.
    Tornarem per gaudir de la pau i de la vostra conversa.

8. Hola Teresa, Josep i Nano!! Som la Mònica, en Lluís i companyia que vam venir el pont del 12 d’octubre. Agrair-vos la vostra hospitalitat i tota la confiança que et fa sentir com a casa. Vam oblidar escriure en el llibret, però volíem deixar el nostres granet de sorra per aquí també, ja que la conclusió final de tots els dies és que tornarem sense dubte. No només per l’espai que òbviament és un plaer per a tots els sentits i per a l’ànima, sinó també per la gran acollida que oferiu a casa, sigui qui sigui el que hi arribi. Gràcies novament de part de tots.
    Fins Aviat!!!! Abraçades.

M'agrada

9. Per uns dies he tornat a tastar un ritme vital lligat als cicles de la natura, sense telèfon, sense televisió, sense presses, amb un tracte d’immersió amb les persones que dueu a terme aquest projecte.
    He gaudit, del silenci, de retrobar els sons de la natura, dels rucs, del gall i gallines, del gos, dels gats, de les òlibes, les granotes, dels senglars, de les cabres, dels cavalls salvatges, també del torrent i el seu passeig, del camí del riu dels seus racons per remullar-s’hi, dels colors i espais de la fageda vora l’aigua…
    Us agraeixo aquest espai de temps que ha estat una experiència molt reconfortant.

M'agrada

10. Extraordinaria localización en esta maravillosa Alta Garrotxa, un refugio, que por 1ª vez hemos visitado este fin de semana de Agosto, que mas que un refugio, lo siento como un hogar. Solo irme el domingo de vuelta a casa, ya queria volver y quedarme una temporada mas larga para explorar todas esta montañas y sentir de verdad la conecxión con la Madre Tierra. Esta todo preparado, no falta de nada solo necesitas tu ropa y tu VOLUNTAD. TRESA i PEP, sou encantadors i autentics. Bonissim sopar, Xai al vi d’en Pep i menja vegetaria de la Tresa, i amb la Ratafia a veure la nit
    estrellada de Dissabte 13 Agost, i ha demanar desitjos. FINS AVIAT MACUS!!! Alvaro + P.

11. Després de passar un cap de setmana amb vosaltres us donem les gràcies per la vostra acollida i el vostre tracte. En petits racons com el vostre la vida adquireix sentit i felicitat perquè engrandeixen el que ens fa humans.